Tarinoita

Natiivimainonnasta tuli yritysvastuun työkalu

Natiivimainonnasta tuli yritysvastuun työkalu

Native Advertising Days järjestettiin Berliinissä 11.-13.11.2019. Samassa yhteydessä jaettiin alan kansainväliset palkinnot, ja tänä vuonna tuomaristossa istui myös toimarimme Elli. Lue hänen reportaasinsa tapahtuman tärkeimmistä puheenaiheista ja roolista, johon natiivimainonta kasvoi - yritysvastuun työkaluksi.

Näin johdat sisältömarkkinointia 2020

Näin johdat sisältömarkkinointia 2020

Yleisin virhe on johtaa sisältömarkkinointia kuin sisällöntuotantoa. Listasimme tuloksellisen sisällöntuotannon johtamisen fundamentit, jotka auttavat yritystäsi pääsemään tavoitteisiin vuonna 2020.

Storyboundista BrandBuddy Groupin kumppani

Storyboundista BrandBuddy Groupin kumppani

Pohjoismaissa ja Baltiassa toimiva brändinrakentamisen ja myymälämarkkinoinnin asiantuntija BrandBuddy Group on valinnut sisältömarkkinoinnin kumppanikseen Storybound Oy:n. Yhteistyö käsittää alkuvaiheessa ensisijaisesti BrandBuddy Groupin omaa strategista ja taktista tekemistä, mutta tavoitteena on hyödyntää synergiaa läpi palveluiden.

Lisää liidejä, enemmän myyntiä! Automaatiopaketit alkaen 390 € / kk!

Lisää liidejä, enemmän myyntiä! Automaatiopaketit alkaen 390 € / kk!

Storybound laajentaa palvelujaan markkinointiautomaatioon, jonka avulla myös pienet ja keskisuuret yritykset pystyvät tehostamaan parhaiden liidien tavoittamista ja tätä kautta myynnin kasvua. Kotimainen ja luotettava tekninen yhteistyökumppanimme on Vine Oy.

Tämän hetken tärkeimmät natiivimainonnan trendit

Tämän hetken tärkeimmät natiivimainonnan trendit

Natiivimainonnan konferenssi Native Advertising Days järjestettiin 4. kertaa Berliinissä. 45:stä eri maasta paikalle saapuivat alan pioneerit ja konkarit jakamaan avoimesti oppejaan sekä kokemuksiaan. Kokosimme yhteen tärkeimmät natiivimainonnan trendit.

Poliittisen vaikuttajamarkkinoinnin suositus julkaistu!

Poliittisen vaikuttajamarkkinoinnin suositus julkaistu!

- Suomessa on poikkeuksellisen laadukas ja eettisesti tasokas sisältömarkkinoinnin kulttuuri, joten koemme, että meillä on edellytykset toimia myös poliittisen sisältömarkkinoinnin edelläkävijämaana, taustoittaa IAB:n Sisältömarkkinoinnin työryhmän puheenjohtaja ja Storybound Oy:n toimitusjohtaja Elli Mäkilä.

Storybound toteuttaa SATL:n markkinointistrategian

Storybound toteuttaa SATL:n markkinointistrategian

Suomen Autoteknillinen Liitto SATL on aloittanut Storyboundin kanssa markkinoinnin strategiatyön. Perusteellinen strategiatyö tulee vastaamaan ensisijaisesti seuraavien kahden vuoden liiketoiminnallisiin tavoitteisiin, mutta vahvistaa SATL:n aktiivista asiantuntijaroolia myös pidemmällä aikavälillä ja kansallisen toimijuuden lisäksi kansainvälisessä kontekstissa.