Tarinoita

Autolle.com valitsi Storyboundin

Autolle.com valitsi Storyboundin

Autokauppaa uudistava ja tehokkaasti kasvava Autolle.com on valinnut sisältömarkkinoinnin kumppanikseen Storybound Oy:n.

Kauppakeskus Länsituuli valitsi Storyboundin

Kauppakeskus Länsituuli valitsi Storyboundin

Keväällä 2021 Espoon Tapiolaan avattu kauppakeskus Länsituuli on valinnut markkinoinnin kumppanikseen Storybound Oy:n. Syyskuussa startannut kokonaisvaltainen yhteistyö kattaa niin kauppakeskuksen opasteiden suunnittelun, monikanavaisen brändimainonnan, taktiset toimenpiteet kuin sosiaalisen median kokonaisuuden ja tapahtumat.

Tietosuoja on osa yrityksen imagoa ja markkinoinnin väline

Tietosuoja on osa yrityksen imagoa ja markkinoinnin väline

Se, kuinka yritys suhtautuu tietosuojaan, kertoo yrityksen arvopohjasta ja muovaa yrityksen imagoa. Miksi yritykset eivät osaa tai halua puhua tietosuojasta – ja kannattaisiko kuitenkin?

Arvomme
River,And,Spring,Forest.,Nature,Composition.

Arvomme

Kevään 2021 aikana toteutimme Storyboundin strategia- ja arvotyön. Jotta arvot aidosti toteutuisivat ja olisivat yhteiset, halusimme ne myös yhdessä tiimityönä rakentaa. Meille oli tärkeää myös määritellä, miten arvomme näkyvät sisäisen toiminnan lisäksi asiakkaidemme suuntaan. Lue, mitä arvomme ovat, ja kuinka ne konkreettisesti ohjaavat toimintaamme!