Tarinoita

Tietosuoja on osa yrityksen imagoa ja markkinoinnin väline

Tietosuoja on osa yrityksen imagoa ja markkinoinnin väline

Se, kuinka yritys suhtautuu tietosuojaan, kertoo yrityksen arvopohjasta ja muovaa yrityksen imagoa. Miksi yritykset eivät osaa tai halua puhua tietosuojasta – ja kannattaisiko kuitenkin?

Arvomme
River,And,Spring,Forest.,Nature,Composition.

Arvomme

Kevään 2021 aikana toteutimme Storyboundin strategia- ja arvotyön. Jotta arvot aidosti toteutuisivat ja olisivat yhteiset, halusimme ne myös yhdessä tiimityönä rakentaa. Meille oli tärkeää myös määritellä, miten arvomme näkyvät sisäisen toiminnan lisäksi asiakkaidemme suuntaan. Lue, mitä arvomme ovat, ja kuinka ne konkreettisesti ohjaavat toimintaamme!

CASE: Kohtaamisia kirjakaupassa

CASE: Kohtaamisia kirjakaupassa

Toistakymmentä kirjakauppaa järjesti yli viisikymmentä kirjallista tapahtumaa Kirjan vuosi ry:n toteuttamassa Kohtaamisia kirjakaupassa -kampanjassa. Näkyvyyttä saivat niin valtakunnalliset kirjakauppaketjut kuin paikalliset yksityiset kirjakaupatkin. Kirjakiertue ympäri Suomen esitteli ilahduttavan määrän tunnettuja ja vähän tuntemattomampiakin kotimaisia kirjauutuuksia.

InfoCare Finland valitsi Storyboundin

InfoCare Finland valitsi Storyboundin

Pohjoismaiden johtava innovatiivisten tietotekniikkaratkaisujen palveluntarjoaja InfoCare valitsi Storyboundin Suomen-markkinointikumppanikseen.