Autolle.com valitsi Storyboundin

Autokauppaa uudistava ja tehokkaasti kasvava Autolle.com on valinnut sisältömarkkinoinnin kumppanikseen Storybound Oy:n. Yhteistyö alkaa monimuotoisella ja aktiivisella sisällöntuotannolla, jonka tehtävänä on tarjota rahanarvoista tietoa ja vinkkejä erityisesti yksityisleasing-palveluista kiinnostuneille kuluttajille. Autolle.comin strateginen ote tuntea kohderyhmiensä elämäntapaa ja kiinnostuksia kilpailijoitaan syvemmin tulee näkymään myös Storyboundin tuottamissa, monikanavaisissa, kokonaisuuksissa.

– Kumppanivalinnassa meille oleellista oli meidän tarpeiden kuuleminen ja niihin vastaaminen sekä tietysti ammattitaito. Storyboundin porukka vakuutti meidät heti ensimmäisissä keskusteluissa nostamalla esiin sisällön monikäyttöisyyteen liittyviä asioita, kuten automaatioiden mahdollistamat kohderyhmien segmentoinnit ja tekstien versioinnit eri kanaviin. Ensivaikutelma on muuttunut vain parempaan suuntaan ammattilaisten käsissä. Odotamme yhteistyöltä paljon, perustelee Autolle.comin markkinoinnista vastaava Albert Virtanen.

– Storyboundin portfolio autopuolella käsitti valmiiksi jo alan liittoja, maahantuojia ja jälkimarkkinaa. Autolle.com on täydellinen ja luonnollinen lisä meille asiakkaana, sillä nyt voimme katsoa palvelevamme koko autoalan kenttää. Autolle.comissa on jo in-house poikkeuksellisen kovaa markkinointiosaamista, joka myös kirittää omaa tekemistämme mukavasti, kiittelee Storyboundin perustaja ja toimitusjohtaja, Elli Mäkilä.