Tarinoita

Markkinoinnin muistilista
Markkinoinnin_muistilista

Markkinoinnin muistilista

Kun markkinoinnin perustoimenpiteet ja runko ovat kunnossa, tekemistä on paljon helpompi suunnitella ja toteuttaa. Tarkista tästä markkinoinnin muistilistasta, että teet oikeita asioita ja sinulla on käytössäsi siihen tarvittavat työkalut.

Näin valitset oikeat sisältömarkkinoinnin keinot

Näin valitset oikeat sisältömarkkinoinnin keinot

Sisältömarkkinoinnin suunnittelussa on syytä aloittaa siitä, mitä haluamme tapahtuvan. Millaisiin liiketoiminnallisiin tavoitteisiin tulisi päästä? Markkinoinnin ensisijainen tehtävä on tukea liiketoimintaa, joten siksi sisällöntuotannon suunnittelu alkaa aina mitattavien tavoitteiden määrittelystä.

Yrittäjän ja yrityspäättäjän sisältökoulu: 6 askelta sisältömarkkinoinnin aloittamiseen
WordPress sisällöntuotanto

Yrittäjän ja yrityspäättäjän sisältökoulu: 6 askelta sisältömarkkinoinnin aloittamiseen

Sisältömarkkinointi kantaa hedelmää pitkässä juoksussa ja on johdonmukaisesti toteutettuna hyvin kustannustehokas markkinoinnin keino. Sisältömarkkinointi on kuitenkin pitkäjänteistä tekemistä, eikä sillä haeta pikavoittoja. Siksi sisältömarkkinointi kannattaa ottaa osaksi systemaattista ja jatkuvaa markkinoinnin tekemistä.

Yrittäjän Google-koulu: Mitä jokaisen yrittäjän pitäisi ymmärtää hakukonemainonnasta?
Markkinoinnin_muistilista

Yrittäjän Google-koulu: Mitä jokaisen yrittäjän pitäisi ymmärtää hakukonemainonnasta?

Hakukonemainonta, Google-mainonta, hakukoneoptimointi, SEO ja SEM – termeinä nämä kaikki ovat lähellä toisiaan, mutta menevät puheessa usein iloisesti ristiin. Miten tässä digimarkkinoinnin sanaviidakossa pitäisi pysyä perässä, ja miksi yrittäjän kannattaa ymmärtää ainakin perusteet näistä käsitteistä?

Mistä tietää, milloin tarvitaan sisältömarkkinointia?

Mistä tietää, milloin tarvitaan sisältömarkkinointia?

Sisältömarkkinointi on oikein toteutettuna ylivoimainen myynnin kasvattamisen työkalu. On kuitenkin tunnistettava, milloin perinteinen mainonta ja markkinointi on paikallaan, ja milloin sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen todella kannattaa.

Tulosten mitattavuus on Jatkotarinan ja Nokikaverin yhteistyössä tärkeä arvo

Tulosten mitattavuus on Jatkotarinan ja Nokikaverin yhteistyössä tärkeä arvo

Ympäri Suomen nuohouspalveluita tarjoava Nokikaveri Oy on ollut Jatkotarina Oy:n markkinointiyhteistyökumppani vuodesta 2023. Yritysten välinen toimiva ja laaja yhteistyö kattaa niin taktisen asiakashankinnan, asiakkuuksien arvon kehittämisen kuin ostokokemuksen parantamisen.