Tarinoita

Yrittäjän ja yrityspäättäjän sisältökoulu: 6 askelta sisältömarkkinoinnin aloittamiseen
WordPress sisällöntuotanto

Yrittäjän ja yrityspäättäjän sisältökoulu: 6 askelta sisältömarkkinoinnin aloittamiseen

Sisältömarkkinointi kantaa hedelmää pitkässä juoksussa ja on johdonmukaisesti toteutettuna hyvin kustannustehokas markkinoinnin keino. Sisältömarkkinointi on kuitenkin pitkäjänteistä tekemistä, eikä sillä haeta pikavoittoja. Siksi sisältömarkkinointi kannattaa ottaa osaksi systemaattista ja jatkuvaa markkinoinnin tekemistä.

Yrittäjän Google-koulu: Mitä jokaisen yrittäjän pitäisi ymmärtää hakukonemainonnasta?
Markkinoinnin_muistilista

Yrittäjän Google-koulu: Mitä jokaisen yrittäjän pitäisi ymmärtää hakukonemainonnasta?

Hakukonemainonta, Google-mainonta, hakukoneoptimointi, SEO ja SEM – termeinä nämä kaikki ovat lähellä toisiaan, mutta menevät puheessa usein iloisesti ristiin. Miten tässä digimarkkinoinnin sanaviidakossa pitäisi pysyä perässä, ja miksi yrittäjän kannattaa ymmärtää ainakin perusteet näistä käsitteistä?

Mistä tietää, milloin tarvitaan sisältömarkkinointia?

Mistä tietää, milloin tarvitaan sisältömarkkinointia?

Sisältömarkkinointi on oikein toteutettuna ylivoimainen myynnin kasvattamisen työkalu. On kuitenkin tunnistettava, milloin perinteinen mainonta ja markkinointi on paikallaan, ja milloin sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen todella kannattaa.

Tulosten mitattavuus on Jatkotarinan ja Nokikaverin yhteistyössä tärkeä arvo

Tulosten mitattavuus on Jatkotarinan ja Nokikaverin yhteistyössä tärkeä arvo

Ympäri Suomen nuohouspalveluita tarjoava Nokikaveri Oy on ollut Jatkotarina Oy:n markkinointiyhteistyökumppani vuodesta 2023. Yritysten välinen toimiva ja laaja yhteistyö kattaa niin taktisen asiakashankinnan, asiakkuuksien arvon kehittämisen kuin ostokokemuksen parantamisen.

Jatkotarina toteuttaa Örumille mitatusti kehittyvää markkinointia

Jatkotarina toteuttaa Örumille mitatusti kehittyvää markkinointia

Örum Oy Ab on tehnyt menestyksekästä markkinointiyhteistyötä Jatkotarina Oy:n kanssa jo useamman vuoden. Kokonaisvaltainen kumppanuus kattaa niin Örumin kuluttaja- ja korjaamomarkkinoinnin suunnittelun kuin toteutuksen.

Miksi sisältömme ei myy?

Miksi sisältömme ei myy?

Oikein toteutettu sisältömarkkinointi tuottaa jatkuvasti uutta kauppaa, parantaa asiakaspitoa ja kasvattaa keskioston määrää. Mutta mistä kiikastaa, jos tuloksia ei alakaan näkyä?

Näin käännät hiljaisen kesän myyntimenestykseksi
Kesän mediankäyttäjä loikoilee riippumatossa

Näin käännät hiljaisen kesän myyntimenestykseksi

Lomailevan Suomen mediankäyttö poikkeaa oleellisesti arjesta. Kun mainostaja ottaa huomioon kesälle ominaiset käyttötilanteet, suosituimmat sisällöt ja niissä parhaiten toimivat formaatit, voi hiljaisesta kesästä tulla myyntimenestys.