Tarinoita

Miten toimittaja käyttää tekoälyä? 

Miten toimittaja käyttää tekoälyä? 

Kun katson viimeaikaisia keskusteluja ChatGPT:n kanssa, tuntuvat ne jakautuvan kahteen osaan. Ensimmäiseksi rakentelen ChatGPT:n avulla paljon työhön liittyviä palasia, pohdintoja,...

Retail media tekee ostopolusta immersiivisen, ja siksi se toimii 

Retail media tekee ostopolusta immersiivisen, ja siksi se toimii 

Kymmenen vuoden ajan olemme tottuneet seuraamaan markkinointibudjettien painottumista sisällöllisiin ratkaisuihin, kuten sisältömarkkinointiin (mainostajan kaupallista sisältöä mainostajan omissa kanavissa) ja natiivimainontaan...

NIMITYS: Laura Johnhemista Head of Creative

NIMITYS: Laura Johnhemista Head of Creative

Viisi vuotta Jatkotarinassa työskennellyt Laura Johnhem on nimitetty Head of Creative -rooliin. Johnhem on aiemmin työskennellyt yhtiössä sekä sisällöntuottajana, että...

Näin onnistut myyntitavoitteissa

Näin onnistut myyntitavoitteissa

Myynnin ja liiketoiminnan johtamisen ytimessä on strateginen ja mitattava näkemys siitä, kuinka tavoitteisiin päästään. Mitä suuremmasta osuudesta tuloja on kyseessä,...

Tiedottaminen kasvattaa mainetta

Tiedottaminen kasvattaa mainetta

Näkyykö yrityksesi siellä, missä pitää? Yrityksenne saavutukset, onnistumiset ja ja tärkeät hetket ovat tiedottamisen arvoisia. Muutoksista ja positiivisista uutisista kertominen...

Tehokasta palvelumyyntiä sisältömarkkinoinnin keinoin

Tehokasta palvelumyyntiä sisältömarkkinoinnin keinoin

Kahta toimipistettä pääkaupunkiseudulla pitävä autokorjaamo Aallon Auto on tehnyt menestyksekästä markkinointiyhteistyötä Jatkotarina Oy:n kanssa jo pidemmän aikaa. Kun ajankohtaiseksi tuli...