Tarinoita

Näin onnistut myyntitavoitteissa

Näin onnistut myyntitavoitteissa

Myynnin ja liiketoiminnan johtamisen ytimessä on strateginen ja mitattava näkemys siitä, kuinka tavoitteisiin päästään. Mitä suuremmasta osuudesta tuloja on kyseessä,...

Tiedottaminen kasvattaa mainetta

Tiedottaminen kasvattaa mainetta

Näkyykö yrityksesi siellä, missä pitää? Yrityksenne saavutukset, onnistumiset ja ja tärkeät hetket ovat tiedottamisen arvoisia. Muutoksista ja positiivisista uutisista kertominen...

Tehokasta palvelumyyntiä sisältömarkkinoinnin keinoin

Tehokasta palvelumyyntiä sisältömarkkinoinnin keinoin

Kahta toimipistettä pääkaupunkiseudulla pitävä autokorjaamo Aallon Auto on tehnyt menestyksekästä markkinointiyhteistyötä Jatkotarina Oy:n kanssa jo pidemmän aikaa. Kun ajankohtaiseksi tuli...

Mäkilä ja Kormilainen Jatkotarinaan

Mäkilä ja Kormilainen Jatkotarinaan

Jatkotarina Oy vahvistaa johtoryhmäänsä kahdella tunnetulla viestintä- ja markkinointialan konkarilla. Yhtiön perustaja ja ensimmäinen toimitusjohtaja Elli Mäkilä palaa toimitusjohtajaksi 10.2.2025. Suomen suurimmista viestintätoimistoista tunnettu Ville Kormilainen nimitetään syksyllä yhtiön osakkaaksi, ja hän aloittaa loppuvuodesta 2025 yhtiön liiketoimintajohtajana.

Markkinoinnin muistilista
Markkinoinnin_muistilista

Markkinoinnin muistilista

Kun markkinoinnin perustoimenpiteet ja runko ovat kunnossa, tekemistä on paljon helpompi suunnitella ja toteuttaa. Tarkista tästä markkinoinnin muistilistasta, että teet oikeita asioita ja sinulla on käytössäsi siihen tarvittavat työkalut.

Näin valitset oikeat sisältömarkkinoinnin keinot

Näin valitset oikeat sisältömarkkinoinnin keinot

Sisältömarkkinoinnin suunnittelussa on syytä aloittaa siitä, mitä haluamme tapahtuvan. Millaisiin liiketoiminnallisiin tavoitteisiin tulisi päästä? Markkinoinnin ensisijainen tehtävä on tukea liiketoimintaa, joten siksi sisällöntuotannon suunnittelu alkaa aina mitattavien tavoitteiden määrittelystä.