Tarinoita

AI-Optimointi: miten varmistat näkyvyytesi tekoälyn aikakaudella?

AI-Optimointi: miten varmistat näkyvyytesi tekoälyn aikakaudella?

Kuluttajien ja yritysasiakkaiden käyttäytyminen muuttuu ennennäkemätöntä vauhtia, ja muutoksen moottorina toimii tekoäly. Mitä muutos käytännössä tarkoittaa liiketoiminnallesi ja miten voit mukautua siihen AI-optimoinnin avulla.

Jatkotarinasta AI Finlandin jäsen 

Jatkotarinasta AI Finlandin jäsen 

AI-optimoituja sisältöjä jo vuodesta 2018 tuottanut Jatkotarina Oy on nyt Teknologiateollisuuden tekoälyverkosto AI Finlandin jäsen. – Meillä on vahva osaaminen...

Miten toimittaja käyttää tekoälyä? 

Miten toimittaja käyttää tekoälyä? 

Kun katson viimeaikaisia keskusteluja ChatGPT:n kanssa, tuntuvat ne jakautuvan kahteen osaan. Ensimmäiseksi rakentelen ChatGPT:n avulla paljon työhön liittyviä palasia, pohdintoja,...

Retail media tekee ostopolusta immersiivisen, ja siksi se toimii 

Retail media tekee ostopolusta immersiivisen, ja siksi se toimii 

Kymmenen vuoden ajan olemme tottuneet seuraamaan markkinointibudjettien painottumista sisällöllisiin ratkaisuihin, kuten sisältömarkkinointiin (mainostajan kaupallista sisältöä mainostajan omissa kanavissa) ja natiivimainontaan...

NIMITYS: Laura Johnhemista Head of Creative

NIMITYS: Laura Johnhemista Head of Creative

Viisi vuotta Jatkotarinassa työskennellyt Laura Johnhem on nimitetty Head of Creative -rooliin. Johnhem on aiemmin työskennellyt yhtiössä sekä sisällöntuottajana, että...