Storybound toteutti Kotipizzalle sisältömarkkinoinnin strategian

Yksi viime kuukausien herkullisimpia yhteistöitämme on toteutettu Kotipizza Oyj:n kanssa, jolle tuotimme tiiviissä dialogissa uuden sisältömarkkinoinnin strategian.

“Tavoitteenamme oli rakentaa sisältömarkkinoinnillisille toimenpiteillemme strategiarunko, joka tarjoaa lähtökohdat tavoitteellisen, mitattavan ja vaikuttavan sisältömarkkinoinnin operoimiseen. Synnytysprosessia sisäisesti jumpatessamme snadia (tuskan)hikeä otsalta samalla pyyhkien, käveli konttorillemme sopivasti sisään Storyboundin Elli, jonka kanssa saimmekin prosessin vauhdikkaasti käyntiin. Yhteistyö on sujunut avoimen sparraavissa ja toverillisissa tunnelmissa, joten sen pohjalta on mainiota strategiaa lähteä jalkauttamaan”, kertoo content manager Tomi Laine Kotipizza Oyj:stä.

Poikkeuksellisen vahva ymmärrys omista kohderyhmistä, aito kuuntelemisen kulttuuri ja vahva tarinallinen brändi antoivat strategiatyölle upeat lähtökohdat.

“Parhaimmillaan strategiatyö opettaa kaikille osapuolille jotain uutta – asiakas luotti metodeihimme mutta antoi tilaa myös kokeilla. Lopputulos oli onnistunut kokonaisvaltaisesti”, kiittelee Storybound Oy:n toimitusjohtaja Elli Mäkilä.

Yhteistyö jatkuu sisältömarkkinoinnin vuosikellon suunnittelulla, antoisan strategiatyön pohjalta.